ensamblandalla

Alla inlägg under januari 2012

Av Persson - 31 januari 2012 17:27

Här har ni några bilder att roa er med i alla fall :)



                   

     

Av Persson - 31 januari 2012 10:32

Ja men hejsan!!!


Jag ville bara meddela att jag sitter i skolan nu på samhällslektionen och jobbar med statsskick och jag valde Storbritannien med tanke på att jag åker dit nästa helg!!! Så himla underbart!


Snart slutar vi och då har jag lunch.. Sov himla dåligt inatt så hann jag inte med frukosten i morse så jag har jätte ont i magen just nu!! Och det är inte kul! :(


Men nu ska jag fortsätta att läsa om Storbritannien så hörs vi senare!


Hade gutt!!!  

Av Persson - 30 januari 2012 23:05

Tyvärr är jag ledsen att meddela att bilderna kommer upp i morgon i stället för kameran har krånglat och vill tyvärr inte överföra alla bilder helt och det börjar bli sent nu.


Förövrigt har jag varit ute och gått med M nu mot kvällningen och jag kom hem för en halv timme sedan. Vi hade en del att prata om men vi får fortsätta samtalet en annan dag för vi blev avbrutna..


Nu ska jag slänga mig under mitt varma täcke för mina ben är RÖDA för de är så kalla! :(


Sovsött!   

Av Persson - 30 januari 2012 12:09

Men tjenare!!

Blev inga inlägg igår som man kanske märkte.. Undrar varför?

Nej men jag mådde som sagt skit igår, haha men lördagen var SUPER skön, det jag kommer ihåg i alla fall..

Bilderna lär komma upp senare idag när jag har fört över dem på datan och så. Förövrigt så mår jag toppen idag! Jag, K, Rebecca och Mimmie har gått hela dagen och diskuterat vad som hände och inte hände i lördags men alla var i stort sätt nöjda och glada, som tur var!


Vi hörs senare, puss!  

Av Persson - 28 januari 2012 17:28

Heeeej!!!

Nu är klockan snart 18.00 och då börjar feästen!! K och M är redan här och har hjälpt mig fixa lite och så.. men detta var en liten update om vad som händer.. Vi ses i dimman!!! :D

Av Persson - 28 januari 2012 12:15

Nemen hejsan!!!

Gårdagen blev skitlyckad!!! Jag är super nöjd, glad och LYCKLIG!!! Och nu sitter jag och taggar 1000 tills ikväll.

Musiken peppar mig medans jag ska ta tag i städningen alldeles efter detta inlägg och sedan vid 14.00 ungefär ska K komma hit och då ska vi sticka till affären och införskaffa oss lite proviant som jag ska bjuda på ikväll ;) Har jag sagt att jag är grym på att laga mat? hehe..

Fast ikväll blir det lätt, tacos oh desad en specialare till efterätt..

Bilder från kvällen lär väl komma upp i morgon om man inte mår allt för dåligt då.


Skriver mer senare!!


Ha det BÄST hejdå!   



Av Persson - 27 januari 2012 17:12

Heeej!


Kvällen ser ut som följer, Martina kommer snart hit sen blir det ljusparty kl 18.00 så vi ska käka lite paj och så :) Mysigt och sen får vi väl se vad som händer!!

Har precis fått på mig lösnaglarna jag köpte idag och det var ju inte det lättaste att skriva med.

Men jag ska sticka nu, ta det lugnt idag!!! ;)


Kram

Av Persson - 27 januari 2012 11:18

Tjena, tja och hello!!!

Sitter i skolan i en timme, kanns en aning värdelöst!! Efter skolan blir man hämtad av Anne och Lollo och så ska vi fixa till ljuspartyt i kväll! Very fun.

Jag och Rebecca sitter och snackar skit fast vi egentligen ska skriva ett tal, men vem orkar det liksom? Känner oss lite dissade men who cares??


bye vi hörs senare!!!  

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards