ensamblandalla

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Livet?

Av Persson - 10 september 2012 14:01

Jag är så himla tveksam över mina beslut.. Gör jag rätt som tänker på alla andra runt om kring i stället för att tänka på mig själv?

Jag vet absolut inte hur jag vill ha det och det är skitsvårt att stå för en åsikt man är osäker på när man inte har någon annan i familjen som ställer sig bakom och stöttar mig.


-Vakna upp! Se sanningen och inse fakta. Är jag lycklig? Är allt som det ska och mår jag verkligen bra? Allt är så jävla svårt, varför är jag i ett sånt ostabilt läge just nu?


Som sagt det är mycket som tynger mig och jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska uttrycka mig för att folk ska förstå.

Det finns vissa människor som verkligen förstår mig och faktiskt stöttar mig vad jag än väljer att göra och detta känns otroligt skönt! Men dessvärre är dessa människor inte accepterade i min familj.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 1 januari 2013 17:50

Eller inte.. Va fan är problemet, varför är det just mig dåliga saker drar sig till hela tiden!? Jag orkar inte med det här längre, vad ska jag behöva göra eller gå igenom för att bli av med min fåliga tur? Folk tror att jag är någon slags vägg s...

Av Persson - 9 december 2012 20:54

Hjärtat bultar stenhårt i bröstet. Mina händer skakar så jag knappt kan skriva. Tankarna är spridda i huvudet så jag är alldeless snurrig. Jag mår skit, piss och otroligt dåligt men jag kan inte berätta varför! Helvete! Jag kommer aldrig någonsin...

Av Persson - 11 september 2012 09:45

Jag blir så galen! Jag vandrar runt på denna jord och vet varken in eller ut. Skolan är en enda stor press just nu och det är svårt att finna lyckan i denna dystra stund. Jag är ingen deppig människa utåt, jag har bara lite svårt at konsentrera mig...

Av Persson - 6 september 2012 08:47

Det här med att blogga på riktigt, finns det? Min blogg handar om tankar och känslor jag har för stunden och därför kanske jag inte bloggar varje dag eftersom att jag inte har speciella tankar och känslor varje dag och då blir det ju en vanlig blogg ...

Av Persson - 24 augusti 2012 12:30

Ja, nu sitter jag i skolan och längtar tills jag får sluta, som är klockan 14.30..   Jag blir så himla irriterad på hur folk beter sig!! Jag menar, hur fan kan han ens göra så? Om en kille har gjort ett misstag, ett väldigt stort misstag, och n...

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards