ensamblandalla

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Persson - 11 september 2012 09:45

Jag blir så galen! Jag vandrar runt på denna jord och vet varken in eller ut. Skolan är en enda stor press just nu och det är svårt att finna lyckan i denna dystra stund.

Jag är ingen deppig människa utåt, jag har bara lite svårt at konsentrera mig just nu. Skolan är så stressfylld och jobbig i detta tillfälle och jag somk trodde att sista året skulle bli lätt, jo hej du!!! Fan vi har liksom läxor i vart enda ämne och jag som bara ÄLSKAR att plugga?! Eller, ibland undrar jag vad jag tänkte på när jag gjorde valet att plugga samhäll.. Jorden går under strax.. 

Haha, nej nu ska jag inte skrämma någon som vill välja samhäll men det passar inte mig helt enkelt men jag får väl kämpa och stå ut det här sista året!


Ikväll kommer jag få komma på andra tankar när jag ska hem till mina bästa grannar och kanske ta ett glas vin?

Det låter väl mysigt..


 Ha de gutt, och lev livet!!!

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards