ensamblandalla

Alla inlägg under augusti 2012

Av Persson - 24 augusti 2012 12:30

Ja, nu sitter jag i skolan och längtar tills jag får sluta, som är klockan 14.30


Jag blir så himla irriterad på hur folk beter sig!! Jag menar, hur fan kan han ens göra så?

Om en kille har gjort ett misstag, ett väldigt stort misstag, och nu efter cirka 2år lösa det, ska man göra det då?

Nej jag tycker inte de! Ett sådant misstag är inte bara ett misstag, det var ett val som han tog. Valet som sårade mig..


Kan känslor ljuga för en? Jag tror aldrig att jag gillade den här killen, för allt han gör eller skriver äcklar mig liksom inners inne.. Och när jag tänker efter så störde jag mig i princip på allt han gjorde hela tiden förut.

Har jag gjort något fel då? Eller är det inte mitt fel alls?

Åååh, jag blir så frustrerad att jag inte vet vad jag ska ta mig till för tillfället!


Vi hörs!!!!

Av Persson - 23 augusti 2012 19:56

Har du någonsin känt dig för tjock, ful eller helt enkelt obetydelsefull för att passa in?

Välkommen till min värld, det gör jag varje dag.

Jag mår psykiskt dåligt över att jag är en eller två storlekar större än normalt, men varför skulle jag inte göra det? Jag menar, vart man än vänder sig så har man krav på hur smal man ska vara.

Alla som känner mig säger att jag är fin som jag är men varför ser inte alla ut som mig då?? Jag fattar inte hur man i ena sekunden kan säga att jag är smal och fin och inte borde förendras för att jag är perfekt men i andra sekunden klaga på att man själv ser så tjock ut och kanske vara dubbelt så liten som mig..

Jag tränar, går på diet och försöker minska i vikt men det går ju inte så bra som jag vill att det ska göra, medans andra kan sitta och smocka i sig godis, fetmat och dricka dricka varje dag utan att  ens gå upp ett kilo..

Världen är orättvis, så vad gör man åt en sån här sak undrar jag då? Inget, för det är så världen fungerar idag.

Någon måste må dåligt för att en annan ska få må bra.


Jag har ingen kurator kvar på min skola, så jag kommer inte få prata ut någonting under det här sista året.. Det är delvis därför jag börjar skriva igen även fast jag sa att det var sista försöket sist.. Jag känner att förutom min lilla, lila bok här hemma så behöver jag få ut alla mina tankar och bekymmer igen, med eller utan kurator.


Nej nu ska jag sticka iväg till gymmet.. Ah, ni fattar.


Ha det gutt så länge!


This is me..

 

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards