ensamblandalla

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Persson - 20 december 2011 14:37

Vad säger ni? Ska vi gadda ihop oss hela världen och mörda "migrän"? Jag hatar migrän så himla världelöst! Ifs så finns det ju värre saker i världen som cancer och hjärtsjukdommar och så.. Det skulle jag vilja bekämpa. Jag menar 100.000tusen tals människor dör i sådanna sjukdommar och det är så himla jobbigt att bevittna.

Någongång ska jag lösa mysteriet med cancer, för mammas skull <3


Igår hade jag migrän som sagt och det var därför jag inte orkade sätta mig och blogga, sorry sorry..

Idag, eller aa, nu sitter jag i skolan och har håltimme tills vi ska ha engelska. Så himla segt med tanke på att man har migrän idag med tyvärr! AH! Blir galen.


Jaha snart är det julafton då.. fan asså. Med tanke på allt så vill jag bara hoppa över julen. Jag kanske kan sova bort den eller något. Jag orkar inte heller nu sitta och skriva allt som har hänt och orsaken till min åsikt just nu pga min migrän då.


Allt är migränens fel.. DÖDA DEN!


Hare bra. Hejdå så länge!


Bjuder på en "hemmagjord" bild då! By: Mig.

 

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards