ensamblandalla

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Persson - 1 januari 2013 17:50

Eller inte..

Va fan är problemet, varför är det just mig dåliga saker drar sig till hela tiden!? Jag orkar inte med det här längre, vad ska jag behöva göra eller gå igenom för att bli av med min fåliga tur?

Folk tror att jag är någon slags vägg som de kan kasta skit på och tro att allt är okej, men tyvärr är det inte så, den här äckliga väggen har faktiskt också känslor! Känslor som är väldigt sårbaa oavsätt om jag vill det eller inte. Till exempel, hur många förolämpningar tror en viss person att jag kan ta? Seriöst, jag är ingen leksak!
Fan jag är så ledsen att jag måste få må såhär, kommer det aldrig bli bra? Ska jag bara finnas där så att människor kan utnyttja mig? Det är fan inte okej asså!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards