ensamblandalla

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Persson - 1 augusti 2011 21:54

Hejsan.. Lite så här på kvällen.


Ursäkta att jag är så seg på att uppdatera idag, jag har haft fullt upp hela dagen.

Min första jobbdag idag, det gick ju skit bra. började 7.00 och slutade 9.30 plus att man åker 1½timme till jobbbet.


Juste, Mäklaren ringde idag och berättade att paret som var och tittade på huset INTE var intresserade, yeyy, så pappa sa att vi kanske får bo kvar ett tag till då.


När jag kom hem så började jag fixa i mitt rum... nu har jag ÄNTLIGEN fått måla om från den gräsliga röda färgen som var från när Lollo hade rummet till svert och vitt. Jag är så HIMLA nöjd så det är inte sant! Jag kommer aldrig vilja lämna mitt rum igen! Så nu vill jag tacka Martina och Kimberöy för hjälpen (även fast ni inte tycker att det var så mycket hjälp ni gav)

Nu ska jag lägga mig och titta på One Three Hill och somna, upp kl: 4.15  i morgon igen så jag måste få lite sömn efter den här riktigt roliga och lärorika dagen.


Godnatt och sov gott!  



Bjuder på den här flumMmmmMMmMmm bilden bara för att jag är på så bra humör  

   

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards