ensamblandalla

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Persson - 3 augusti 2011 21:11

 

Av Persson - 3 augusti 2011 20:30

Hej hopp!


Idag blev det ett yttligare sent inlägg.. ta det snälla inte som en vana för jag jobbar ju den här veckan så jag orkar inte sätta mig vid datan direkt jag kommer hem, kl.17:30 Förlåt för det i alla fall.


Idag var det den värsta dagen på jobbet.. Men man brukar väl alltid vara tröttast på onsdagar, eller? Dagen började väl bra, det var ganska kul. Men efter första rasten blev jag jätte trött fast jag började tänka på en sak när jag satt i fika rummet, det är SÅ mycket roligare att vara på byggplatsen och arbeta än att ha rast.  Jag fattar inte att jag säger det egentligen, men man blir så tött efter rasten och pappa bara sover. (haha, jag ska skicka en mms bild på honom som jag smyg fotade idag när han sov.)


En till sak som jag bara vill på peka, Kl. 7 på morgonen är det absolut behagligast i solen! Så nu vet ni det, och jag som egentligen brukar ÄLSKA värmen. Men det är inte kul att jobba i hetta.


Till någotr helt annat, pappa frågade mig idag helt random om jag fortfarande tycker att han tar någons (lollo's) parti när det gäller gräl och bråk hemma för han tycker inte att han gör det längre. Visst det har blivit en klar förbättring men jag tycker ändå att han ska vara lite strängare när det gäller henne, han måste få henne att mogna precis som jag har mognat på egen hand?


Jag har fått lite klagomål om dåligt med bilder, så jag slänger upp 3 helt random bilder.  

   "Månbrygga" (eller vad det hette) i Finland.

 

Min tröja från Power meet!  

 

Jag, Martina och Lollo. Efter power meet.


Ha det bra nu. Kram och godnatt!  

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards