ensamblandalla

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Persson - 18 augusti 2011 23:36

Jag är så super duktig asså!


Jag träffade ju Martina idag och vi snackade massor och vid 21.00 stack vi ut och gixk en promenad och satte oss vid vattnet och snackade vidare. Det var faktiskt en helt perfekt torsdags kväll förutom att jag ville fiska för det var perfekt väder för det, det var fiskar som hoppade ÖVERALLT och då blev jag ledsen. Menmen..


I alla fall, till rubriken.. Jag lovade ju att lägga ut en bild på mitt hår men jag som är så smart tog bilden precis nyss pch det är ju ganska mörkt.. Ja titta själva:

 


Det ser ju svart ut.. Men det är typ mörkrött, kanske slänger in en bild i morgon igen innan vi sticker till Herrfallet på kräftskiva.


Vill bara tillägga att jag saknar min mamma OTROLIGT mycket speciellt när det är stjärnklar himmel, jag har bestämt att den klaraste stjärnan på himlen är mamma som lyser upp vägen åt mig, den näst klaraste stjärnan är min mormor som tycärr dog när jag var 4år gammal men jag saknar henne otroligt mycket! Den tredje klaraste stjärnan är min morfar som dog år 07 som jag egentligen inte kände de senaste åren han levde men jag saknar honom endå. Sen finns det två mindre stjärnor i närheten av de andra tre och den ena är min kusin Timmo som jag också saknar otroligt mycket! Den andra är min familjs nära vän Sandra som också dog i en väldigt ung ålder. Alla ni är så HIMLA saknade och det gfår inte en enda dag utan att ni finns i mina tankar! Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden då ni alla levde och allt var frid och fröjd..


Det var mina tankar just nu..


Godnatt och förlåt för det väldigt sena inlägget!  

Ja!

Av Persson - 18 augusti 2011 15:40

Jaha, då var en sak avklarad idag i alla fall!


Jag och Lollo gick ju till centrum och jag fick tag i ett par joggingskor som jag ville, fast det är inte de som jag egentligen vill ha för de hade inte dem i butiken. Sad face. Men de här får duga!


Snart ska Lollo som sagt färga håret på mig och jag valde en rödaktig fär och jag hoppas innerligt att jag passar i det nu!


Här kommer Dagens Outfit och bilder på mina inköp från centrum:


Tröja - SeriousSally (Fått den)

Haremsbyxa - Cubus


 



Leggins som jag ska ha på kräftskiva på Fredag!  


 Joggingsko - 499 Sportringen 

    


Färg resultatet får ni se senare! Hejdå så länge!  

Av Persson - 18 augusti 2011 10:38

Amen Tja!


Jag vaknade för 40 minuter sen och jag är fortfarande lite yr i huvudet.


Idag ska jag gå ner på centrum med Lilla-Lollo och jag ska titta på ett par jumpaskor som jag ska ha till exempel när jag är ute och går och så. Jag ska även köpa en hårfärg men jag har ingen aning om om jag vill testa något nytt eller färga svart som jag brukar, jag kanske ska våga mig på mahogny rött? Jag har ju liksom aldrig varit rödhårig så det kanske blir en kul grej.


Idag ska jag även vara med Martina och så ska jag och Lollo hålla på och tvätta, så att vi får massor av rena kläder till skolstarten så att det bara är att välja och vraka!


På tal om skolan, jag är ganska förvånad över att jag inte är nervös, jag har varit nervös sedan jag var liten att börja på nya skolor. Juste, ni kanske inte vet det men jag gick på ett gymnasium förra året som jag verkligen älskade men sedan bestämmer kommunen att de ska stänga ner skolan och därför ska jag börja på en ny, nu ska jag börja på Klaragymnasium och jag hoppas med hela mitt hjärta att det blir lika bra där som det var på min förra skola, men det blir nog så. Det verkar vara en riktigt bra skola och det bästa med den är att den är så liten! Knappt 200 elever.


Men nu ska jag klä på mig.


Hejdå!    

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards