ensamblandalla

Alla inlägg under augusti 2011

Av Persson - 13 augusti 2011 19:44

Finns det någon som tycker att det är intressant med "dagens Outfit"?


Här kommer det i alla fall för idag:

Shorts - avklippta jeans

Linne - H&M (gammal)

Tjocktröja - GinaTricot (Gammal)

Armband - Marknad

Nagelack - Cubus

Ring - Turkiet


 

Bättre bild på tröjan..

 

Hejdå!   

Av Persson - 13 augusti 2011 13:26

Heeej!


Som ni kanske märkte så fick jag ingen tillgång till dator igår så det blev endst ett inlägg, hoppas att det inte var för tråkigt. Förlåt i all fall.


Nu är jag hemma och jag sitter och lyssnar på musik, jag har slängt på en ny maskin med tvätt. Ska försöka göra all tvätt men det är väl typ omöjligt.


Ska sticka till centrum om ett tag och köpa sallad som blir dagens mat idag och senare i kväll blir det myskväll med Martina! Myyys!


Hejdå så länge.  

Av Persson - 12 augusti 2011 13:42

A, Tja!


Idag vaknade jag 9.10 fast jag hade ställt klockan på 9.45 Uppe med tuppen eller?

Efter att jag hade vaknat tittade jag på dubbel avsnitten av 7heaven, så jävla bra program! Eller?

Sedan så hängde jag och Lollo tvätt och satte på en ny maskin som är klar nu så jag borde gå ner och hänga den också.. Men jag vilar bara lite för jag har liksom haft fullt upp med att fixa i Lollo's garderob och städa i mitt rum, nu har jag bara skurning och damma borden kvar! Senare idag blir det att åka till Herrfallet men jag kommer antagligen hem i morgon och ska ha MYSKVÄLLEN med Martina. Som jag har längtat efter liksom!!


Just nu har jag svin ont i nacken, och jag ska kanske på massage på måndag! Ska bli så himla skönt om det blir så.

Aj! Nu bet jag mig i läppen.  


Dax att gå tillbaka till verkligheten! Vi får se om jag får låna en dator i Herrfallet annars så hörs vi i morgon!


Ha en bra dag! Det ska jag ha i alla fall.  Ta det lugnt.   

Hejdå!

Av Persson - 12 augusti 2011 00:06

Hejsan!


Idag har jag städat lite i mitt rum som jag skrev tidigare fast mest blev det att rensa min garderob!!! Herregud vad mycket skit man sparar på asså.

Efter att garderoben var klar så gick jag på promenad med Martina och vi snackade, fast inte så mycket om bråket, men direkt vi såg varandra så typ skrattade vi och kramades.. Snacka om att jag har saknat henne.


Nu tänkte jag ta och sova i alla fall, lite sent för att vara mig kanske.  


Godnatt!

Av Persson - 11 augusti 2011 16:30

Jamen HEJ!


Nu tänker jag ta och städa mitt inte så stökiga men äckliga rum och vänta på bättre tider.. Ett riktigt bra sätt att underhålla sig själv under sommarlovet, jag önskar bara att situationen var bättre än hur den är just nu.


Ha en trevlig eftermiddag alla  


(föresten, vill man läsa lååånga inlägg om vad man har gjort på hela dagen eller vill man ha lite kortare inlägg lite oftare? Tacksam för svar)

Sol

Av Persson - 11 augusti 2011 12:13

Hej solen och alla läsare!


Det ser ut att bli ett fint väder idag fast det verkar lite kyligt. Man vet ju aldrig vädret kan bedra, det kanske blir hagel och drivis snart fast det hoppas vi ju inte på. Kanske tar en promenad idag, fast inte lika lång som den förra, jag fick ju ont i fötterna då.


Ha det bra så länge!


Skit gammal bild, men jag älskar den!

 

Av Persson - 10 augusti 2011 22:57

God.. kväll?


Asså jag har värsta frustrations paniken! Jag förstår inte varför DU måste dissa mig?

Här vill jag ge dig en chans att förklara dig och träffa dig men du kommer bara med massor av ursäkter.. Nu har jag väntat i 2 dagar på att du ska komma hit så vi kan prata ut och lösa det här. När jag skrev idag var det för att det regnade sen så slutade det regna och jag frågade om du kunde komma då, då fick jag fan inte ens ett svar! Jag har inte fått ett svar ÄN!

Jag trodde faktiskt att du ville vara min vän, men jag trodde väl fel.. Som vanligt.


Jag fattar inte varför det går så fel för en människa som verkligen vill ALLA väl. Nu menar inte jag att jag är värsta ängeln här eller något men jag är stolt nog över mig själv för att kalla mig godhjärtad och det menar jag verkligen!

Det finns mycket här i livet jag ångrar som inte går att ta tillbaka hur mycket jag än ber och bönar men alla gör vi väl misstag?


Varför är det alltid jag som straffas? Visst det finns massor av människor i världen som det är mer synd om, det är inte direkt synd om mig. Men så dåligt som jag mår och har mått, är det verkligen tillåtet att låta en männsika lida så mycket hela tiden?


Godnatt!

  Det här är jag! Och jag är stolt över mig själv..

Av Persson - 10 augusti 2011 10:45

Godmorgon!


Jag vaknade för ungefär en timme sedan och märkte att det regnade. Är det bara jag som älskar att ligga i  sängen och höra regna falla från himlen? Gärna åska och några blixtrar skulle sitta fint!


Jag älskar vädret just nu!


Ha det bra så länge.  

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards