ensamblandalla

Alla inlägg under augusti 2011

Av Persson - 9 augusti 2011 18:37

Tänkte lägga upp en bild på mig som jag redigerade nyss som Lollo tog på mig igår.


Blev den bra?  


 

Ha det bra!

Av Persson - 9 augusti 2011 15:15

Det snurrar i huvudet. Jag får inga klara tankar. Jag saknar dig och just nu sitter jag och lyssnar på din underbara musik, mamma.

Just nu händer det massa saker i mitt liv som jag skulle ha behövt dig här för stöd och sånt. På något sätt känns det som om att du finns med mig i låtarna, jag kan gråta utav de men för det mesta får jag ett litet flin och blir så lycklig. Ibland måste jag sjunga med och ibland sitter jag bara helt tyst och tänker. Just nu sitter jag och tänker, men jag kommer inte fram till något.

Livet är en enda röra..


Jag saknar dig så otroligt mycket!


 Hejdå!

Av Persson - 9 augusti 2011 10:40

Godmorgon världen!


Idag vaknade jag runt 9.30 och var typ klar vaken. Bestämde mig för att färga Lollo's hår för att hon frågade om jag kunde. Annars har jag bara tagit en dusch och ska snart käka frukost för jag är svin hungrig!

Idag ska jag och Lollo gå på promenad har vi bestämt och om hon inte vill går jag själv, efter det sen ska vi nog baka smulpaj med äpplen från gården.


Nu ska jag fixa i årdning mig och sedan gå ner och käka som sagt.


Vi höres!

Av Persson - 8 augusti 2011 17:38

Hejsan!

Nu är jag hemma från stan.. Det blev ju en del shopping!

Jag och Lollo sprang ju faktiskt på våran bror's flickvän så vi gick runt med henne där. Trevligt.

Sen kom vi tillbaka till Hallsta då åkte vi till ett ställe så jag tog hål i örat, 2 hål :)

  Så blev det då    ( Jag har ett till längre ner, men det syns inte)


Jag fick lite kläder i stan också, som jag är riktigt nöjd över! Kanske kommer bild senare om jag orkar!


Hade gött!  

Av Persson - 8 augusti 2011 10:20

Godmorgon, eller aa, jag har varit vaken sedan 9.30


Idag åker jag och Lollo in till stan vid 11. Så jag måste sticka nu.

Men vi hörs ju senare?   

Av Persson - 7 augusti 2011 21:29

God kväll..


Nu har jag lugnat ner mig lite grann, men jag är fortfarande ledsen..

Martina och jag har pratat lite på sms, det blir ju inte värre, men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra..


Som sagt, jag åker till stan i morgon med Lollo, fast jag gärna hade velat med Martina tråkigt nog.. Jag ska köpa lite tjockare kläder fast inget speciellt direkt.


Här får ni se en av de nyaste bilderna på mig, fast den kanske är någon vecka gammal  


Godnatt!


 

Av Persson - 7 augusti 2011 20:57

ska till stan i morgon, synd bara att jag inte fick åka med min bästa vän, åker in med Lollo..

 
Av Persson - 7 augusti 2011 14:38

Amen hej!


Förlåt så jätte mycket för det lilla tråkiga inlägget igår.. Asså jag hade ingen tillgång till en dator så det blev een smsbloggning som endast får vara 160 tecken stort, förlåt i alla fall..


Just nu sitter jag och lyssnar på rockklassiker.se på deras 666 top lista, riktigt bra låtar nu!  


Jagt är typ jätte ledsen och jag känner mig förådd.. Min bästa vän väljer bort mig! Innan sommaren skulle hon ha kämpat för mig och nu har jag inte ens hört typ ett förlåt.. Folk förändras men seriöst jag klarar inte det här! Hon får mig alltid att må bra men nu efter sommaren har hon blivit en helt annan person! Hon pratar typ aldrig med mig mn hon håller ändå alltid på med mobilen 24/7 men tänker aldrig på mig att hon kan slänga iväg ett "hur mår du" typ.. Hojn frågar aldrig om vi ska vara och hitta på något.. Hon tjatar bara om saker som jag inte vill skriva här för det är ju lite privat. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till, jag mår seriöst dåligt, hur kan hon göra så mot mig? Jag vill alltid bäst för alla och jag testade henne men hon svarade tyvärr fel och därför gör jag det lätt för henne så slipper hon mig för det är ju tydligen det hon vill..


Några riktigt gamla minnesbilder på oss...


 


 


   (Jag saknar dig)


Ha det bra!!

Presentation


Tja, inte mycket att skriva här. Läs så får du veta mer om vem jag är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gör jag rätt som bloggar?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Du är sämst!
 Du har en poäng i det du skriver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards